onsdag den 2. marts 2011

Nordlige Norge: 23.2.2011

Igen var vinden for stærk ude på havet så selvom den langs kysten var af acceptabel styrke kunne vi endnu engang ikke udføre vores planlagte optælling af havfugle. Eftersom vejrudsigten lovede lignende og oven i købet endnu værre forhold for de næste fem dage, besluttede vi at jeg ligeså godt kunne tage hjem til Danmark et par dage før det oprindeligt var meningen i stedet for bare at sidde i Norge uden egentlig at kunne arbejde. Jeg fløj fra Brønnøysund kl. 14.05 og efter mellemlanding i Trondheim og København ankom jeg endelig til Århus kl. 21.15.

Afgang fra Trondheim.

Et sted i Vestnorge...

Udsigten fra mit vindue imens jeg afsluttede turrapporten.

På et lignende grønt stykke græs blev FCK igår aftes sat på plads.  

Ingen kommentarer: